Elektronska advokatska kancelarija
Office
Advokat expert Budite expertIzaberite uspehIzaberite EDOPS
Elektronska advokatska kancelarija
Advokat expert
Specijalizovani program Advokat expert je namenjen kompletnom radu advokatske kancelarije. Ono što je specifično je njegova jedinstvenost na tržištu softvera. Naime, on uključuje integraciju DMS-a i ERP-a, odnosno evidenciju celokupne dokumentacije (uključujući i elektronski dokument), kao i praćenje svih poslovnih procesa.
Predmeti, ročišta, suđenja
Praćenje i preglednost svih predmeta, ročišta, suđenja i drugih dokumenata i događaja.
Dobra organizacija je ključ uspeha
Đta mi softver može pružiti?
Evidenciju celokupne dokumentacije
Advokat ekspert omogućava advokatskim kancelarijama da čuvaju svu svoju dokumentaciju (uključujući i elektronski potpisan dokument) u jednom sistemu u skladu sa svim zakonskim propisima. Arhiviranje, skladištenje, pretraživanje i upravljanje svim predmetima je značajno ubrzano, uz istovremeno postizanje većeg stepena kvaliteta rada advokatske kancelarije.
Elektronski potpisana dokumentacija
Jedini siguran način za skladištenje i upravljanje ovom dokumentacijom je njeno konvertovanje u zapis. Da li adekvatno čuvate svoju dokumentaciju?
Nema izgubljenog dokumenta
Praćenje rada kancelarije
U realnom vremenu i na bilo kojoj lokaciji
Omogućen je pristup svim predmetima, ugovorima, žalbama, tužbama i drugim dokumentima, kao i pregled trenutnog rada svih zaposlenih u bilo koje vreme i na bilo kojoj lokaciji.
Ograničen pristup poverljivoj dokumentaciji
Pristup dokumentaciji je ograničen, tj. svi zaposleni mogu pristupiti (imati uvid u pravo na rad na dokumentu) samo ako im je odobreno pravo u skladu sa svojim odgovornostima. Prava mogu dodeljivatii samo administratori (rukovodioci ili lice koje je obučeno za to) za svakog zaposlenog pojedinačno.
Standardizovani templejt - šablon
Automatsko popunjavanje dokumentacije
Planer - Uvid u zauzetost svakog zaposlenog
Ušteda vremena
Ušteda vremena
Masovno fakturisanje
Automatizovano fakturisanje za sve klijente i predmete
Kako sistem funkcioniše
Sistem, na osnovu zadatih parametara, prikuplja sve potrebne podatke za svaki predmet i klijenta pojedinačno, tako da se sve stavke automatski vezuju za advokatske tarife, čime se izrađuje faktura sa svim taksativno navedenim stavkama. Ovim postupkom proces fakturisanja je značajno ubrzan, jer se sva dokumentacija provera tokom rada i prilikom izrade fakture se samo izvlači iz sistema.
Šta kažu naši klijenti
Zašto koristiti softver
Advokat expert
Tu smo
Za sva Vaša pitanja
Ukoliko i vi želite da budete među najuspešnijima, kontaktirajte nas i zakažite BESPLATNU prezentaciju Advokat expert softverskog rešenja. Na praktičnom primeru Vaše Advokatske kancelarije pokazaćemo Vam kako Advokat expert može rešiti sve vaše probleme.
+381 34 304 403
+381 34 304 404
info@e-advokat.rs
34000 Kragujevac, Srbija